18. sep. 2012

13. rezultat poletnega krožnega swapa

Tako, pa smo res pri zadnjih fotografijah ustvarjanja naših pridnih swapovk. Najprej pa se moram opravičiti, ker zamujam z objavo. Je bilo zadnjih nekaj dni preveč pestro, pa mi je čas pobegnil.

Romana pravi takole:

Moram priznati da me je paketek ulovil tik pred dopustom in kupom opravkov, tako da sem imela zelo malo časa za ustvarjanje - sem bila prepričana, da mi ne bo uspelo, pa vendar sem nekaj malega na koncu vseeno uspela ustvariti.
Se bom v naslednjem swapu malo bolj potrudila :).

Dobila je paketek s tako vsebino:

13-01 Romana dobila

Tole je iz njega vzela:

13-02 Romana vzela

Tole vanj dodala:

13-03 Romana dodala

In tole je naredila!

13-04 Romana izdelek

Tako, poletnega krožnega swapa je konec. Z veseljem smo vas zabavale med prelepimi poletnimi meseci in si že razbijamo glavo, kakšen swap organizirati zdaj. Če imate kakšen predlog, nam ga kar pogumno pošljite na naš e-poštni naslov :)

Paketek je že pri meni in se ga bomo že ta teden lotile – če bo le mogoče, bomo namreč vsaj en kos iz dobljenih perl poskusile zlicitirati v četrtek, na prireditvi četrtne skupnosti Rudnik, kjer ima Izdelovalnica svoj atelje. Upamo na lepo vreme in dober obisk! Morebitni izkupiček bomo namenile šolskemu skladu OŠ Oskarja Kovačiča na Rudniku. Morebitne nadaljnje licitacije pa bomo izpeljale na naši FB-strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar