3. sep. 2012

11. rezultat poletnega krožnega swapa

Tale igra je našim bralkam očitno všeč, saj je še kar ni in ni konec. Danes vam bom predstavila Barbarino sodelovanje (jupi!), paketek bo danes prinesel poštar predzadnji sodelujoči, ta pa ga bo ta teden poslala še eni!

Potem se bo paketek vrnil k nam, mi pa se ravno dogovarjamo, kako bomo to lepo poletno zgodbo zaključile.

Torej, Barbara pravi takole:

Na vaš poletni swap sem se prijavila šele v začetku avgusta. Ves čas sem oklevala, zato sem bila tudi pozna. Paketka sem se zelo veselila. Siv obesek s črno štampiljko sem imela že dolgo ogledan in upala sem, da bo prišel do mene. Takoj sem ga izbrala, ostalo pa sem izbirala po tem, kaj so bolj moje barve. Tako sem naredila eno verižico z "mojim obeskom" ter drugo verižico, na katero sem nanizala fimo kroglice in dodala še par lesenih kroglic.

Punce, prav pohvaliti vas moram z idejami za ta poletni swap, pa še seveda z organizacijo tečajev. V živo sem vas spoznala na enem prijetnem tečaju, kjer sem se dosti naučila od vas. Še tako naprej.

Lepo vas pozdravljam,

Barbara

Pa poglejmo še njene fotografije!

Dobila je paketek s tako vsebino:

11-01 Barbara dobila

To je vzela ven:

11-02 Barbara vzela

To je dala notri:

11-03 Barbara dala

In to je ustvarila!

11-04 Barbara izdelka

Jaz pa vam priznam, da najbolj uživam ob nedeljah, ko dobim fotke za ponedeljkove objave!

Uživajte prve septembrske dni in se beremo naslednji ponedeljek :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar