10. sep. 2012

12. rezultat poletnega krožnega swapa

Zdaj smo pa res pri predzadnjem (katerič sem že to napisala?) krogu tega našega poletnega krožnega swapa, ravno ob uradnem koncu poletja pa se bo tudi res iztekel.

Martina je zapisala:

Vsi izdelki, ki sem jih prejela, so zelo, zelo lepi! Sem morala kar dobro premisliti, katere bom vzela ven. Na koncu sem se odločila, da si želim nekaj v oranžno rožnati ter modro beli kombinaciji, obesek z rožico pa je izbrala mami. Izdelala sem tri verižice in eno zapestnico. Še najbolj pri srcu mi je verižica iz žice, saj sem končno uspela uporabiti Swarovski kristalčke, ki so mi že lep čas sedeli v omari.

Opozorila sem jo, da bi bila morala narediti največ 2 izdelka, in se vsem sodelujočim opravičuje, ker je slabo prebrala navodila – dejansko je porabila le priporočenih 5-7 kosov. Nismo hudi, upamo, da tudi vi ne boste :) Sicer pa – po toči zvoniti je prepozno in zdaj lahko Martini le zaželimo, naj svoje nove izdelke z veseljem nosi! Oziroma nosita, ona in njena mami!

No, meni čisto prav, imam danes za vas nekaj več fotografij.

Martina je tole dobila:

12-02 Martina dobila

In tole iz škatlice vzela:

12-03 Martina vzela

12-04 Martina vzela

Da je lahko tole naredila:

12-05 Martina izdelek 1

12-06 Martina izdelek 2

12-07 Martina izdelek 3

Tole je pa v škatlico dodala:

12-08 Martina dala

Ni komentarjev:

Objavite komentar