30. jul. 2012

6. rezultat poletnega krožnega swapa

In že smo pri šesti sodelujoči na swapu, kako hitro čas beži to poletje, še 2x se obrnemo, pa ga bo konec Žalostni smeško

Romana je dobila v paketu tole:

6-01 Romana dobila

Njen komentar:

Prvi šok po prejemu paketka: ups, kako velike stvari delam jaz....Pri meni je vse kar konkretnih velikosti in tako so tudi moji koščki, ki sem jih že pripravila, kar odstopali od povprečja.
Naslednja ugotovitev: v paketu se je nabralo že kar nekaj več kot 40 kosov.
Potem se je začelo zlaganje, prelaganje, občudovanje, kombiniranje..... Ker je bilo kosov že viška, sem si dovolila vzeti ven 9 koščkov, saj so se lepo "sporazumeli" med seboj.

6-02 Romana vzela

Prvi izdelek sem videla že od daleč: modra, poletno-morska čisto kratka verižica, bo šla k eni moji tanki srajčki, ki je do sedaj samevala. Z izbiro drugih sestavnih delov je bilo več težav. Všeč so mi bili vzorčasti tulčki, ampak ni bilo prave ideje, kako jih uporabiti. Dodatno sem jim naredila obesek, zelo podobne barve in vzorčka in je nastala čisto simpatična natur verižica na vrvici.

6-04 Romana izdelek1

6-05 Romana izdelek2
Paket je z dodatkom že odpotoval naprej, uspešno ustvarjanje še ostalim!

6-03 Romana dala

Meni je strašno všeč druga ogrlica z dodatkom, priznam Smeško Paket je odšel k xajI in veselo potuje naprej po Sloveniji!

Ni komentarjev:

Objavite komentar