16. jul. 2012

4. rezultat poletnega krožnega swapa

Tako, Pepita (ki ima čisto nov blog na naslovu http://pepita-handmade.blogspot.com/) je paketek prejela in opravila svojo nalogo in pravi:

V prvih treh krogih so se perle in koščki pošteno premešali in zamenjali, do mene pa je prispela takšna bogata pošiljka:

4-01 Pepita prejeto

Z otroškim veseljem sem koščke prestavljala, obračala, jih nekaj izbrala, potem zamenjala, izbrala druge … na koncu je odločitev le padla (še dobro, da me je preganjal rok oddaje pošiljke naprej!!). Glede na to, da je bila omejitev izdelava do dveh kosov nakita, sem se malo ravnala tudi po sorodnih barvah in ne samo po všečnosti, drugo merilo pa je bilo vzeti nekaj, kar sama še nisem poskusila narediti.

4-02 Pepita zamenjava IZ

4-03 Pepita zamenjava V

Za koščka zlate barve je avtorica (Metuljčica) dobila inspiracijo pri budističnih molilnih mlinčkih – kar je meni takoj priklicalo rdečo barvo (ki je tudi ena od mojih najljubših) in zlate resice kot niti življenja. Tako so nastali uhani.

4-05 Pepita izdelek2

Ostale koščke, ki so se barvo ujemali med sabo, pa sem že takoj videla v verižici. Izhajala sem iz barv, ki so v obeh kroglicah – seveda nikakor nisem uspela dobiti popolnoma enakih odtenkov, zato sem se na koncu odločila, da jih povežem v prelivajočih barvah od rumene do temno modre. Da porušim simetrijo in bolj izpostavim male bučke (ki jih je v kupček priložila Flo), sem vmes dodala še malo srebrne žice.

 

4-04 Pepita izdelek1

Zdaj je na vrsti Majcha in za njo so še 3 dekleta. Če se še katera ne prijavi, sploh ne bo trajalo celo poletje, ampak bomo že sredi avgusta končali :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar