8. dec. 2011

1. bombonček Izdelovalnice malih umetnin

Da ne bi do objave naslednje delavnice naše strani samevale, smo se odločile, da vam malo popestrimo in posladkamo življenje v teh predprazničnih dneh. Tako bomo najprej obdarovale nekoga, ki je naš “Član” oz. “Spremljevalec” na blogu in/ali naš “Oboževalec" oz. "Fan" na FB Izdelovalnici. Čas za pridruževanje našim spletnim stranem imate do torka, 13. 12. Ni ga prav veliko, tako da – pohitite in nas spremljajte! Spremljevalec našega bloga postanete tako, da kliknete gumbek "Pridruži se temu mestu", na FB pa kliknite gumbek "Všeč mi je" oziroma "Like".
Zmagovalca bomo izbrale z žrebom številke z Random.org in njegovo ime objavile na blogu. Po objavi nam bo zmagovalec posredoval svoj naslov, kamor bomo lahko poslale nagrado. In kaj pravzprav bo nagrada? Nekaj lepega in uporabnega. In seveda, izdelanega iz polimerne gline! :) Kaj to   bo, naj ostane še skrivnost, vam pa kmalu pokažemo vsaj kakšen detajl :).

10 komentarjev:

  1. Pa sem se tudi jaz končno nalimala tudi na vašo novo ustvarjalno stran ... ;o) ... hvala za ideje, ki jih delite z nami in seveda za možnost osvojitve bombončka ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Punce - vse čestitke za pogum, ki pa vam ga ob vašem bogatem znanju zagotovo ne sme manjkati.
    Čestitke!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz bi se rada pofočkala kot vaša spremljevalka, pa sploh ne gre. Ne vem kaj je narobe. Čisto normalno vas dodam v seznam blogov, ki jih spremljam, ampak potem vas na seznamu ni in na vaši strani med člani tudi ne.
    Upam, da me čimpreje pokaže :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Sedaj sem vidla, da me je vrglo eno vrsto višje. Kaj to pomeni? Jaz ne vem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Eh, Blogger ima svoje muhe. Jaz te vidim na drugi strani. Očitno spet neki kodo spreminjajo, ker imam po novem jaz iz Opere nekaj težav s komentiranjem, čeprav mi je prav tu ves čas delalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Na blogu vas spremljam že od začetka, ker je fajn brat o ustvarjalnem druženju, videti kako novo idejo, dobiti zanimiv nasvet. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz vas spremljam od začetka in komaj čakam,da razpišete naslednjo delavnico.Prav navdušena sem nad vami.
    Jaz žal nimam bloga (Kitty to ve) in nevem če moja prijava tudi šteje.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  8. Ravno sem odkrila vaš blog. Super je, bom še naprej spremljala :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Že od začetka sem z vami in občudujem izdelke izpod vaših ustvarjalnih rok. Super ste!

    OdgovoriIzbriši