10. avg. 2012

8. rezultat poletnega krožnega swapa

Ko že mislimo, da se bo naš poletni krožni swap zaključil, nas vedno znova dekleta presenetijo z novimi prijavami. Mojca je že bila ena takih in ravno pravi trenutek nam je pisala, da je zapolnila tisti čas, ko bi paketek čakal, da se prijavljena dopustnica vrne :)

Mojca nam je napisala: "Toliko različnih koščkov in vsakega bi imela! Po skoraj dvodnevnem odločanju, kaj naj vzamem ven, sem se zares stežka odločila in na koncu za eno verižico izbrala kombinacijo, ki je verjetno sama nikoli ne bi naredila. Zlat košček, iz katerega je nastala preprosta verižica pa je premamil mojo hčer".

Barvita vsebina paketka, ki je prišel k Mojci:

Iz paketka je izbrala:

V paketek je dodala še malo barvitih koščkov,

iz izbranih pa naredila dve verižici - eno zase in eno za hčer:

Če smo zadnjič napisale, da sta do konca še dve prijavljeni, bi bilo smiselno, da danes napišemo, da je paketek šel k predzadnji ... pa ni šel, saj sta se nam v zadnjih dneh prijavili novi dve ustvarjalki.

Poletje je malce izgubilo svojo vročino, a končalo se še ni. Če se želite prijaviti, za eno ali dve je še čas ;)
Prijave pošljite direktno na mail izdelovalnica@gmail.com.

Vsem, ki še dopustujete, želimo dolge dneve, tisti, ki pa ste že v službah, pa naj vam delovnik polepša misel na popoldansko ustvarjanje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar