23. jun. 2012

Poletni krožni swap – začetni vložek

Kot obljubljeno, sem 18. junija (le kam čas beži, da od takrat nisem še napisala objave?!) dala na pošto paket s pravim malim bogastvom – če se sme tako reči, glede na to, da je tudi moja roba zraven, hehe. Poglejte tale kup!

skupna

Tole so pa posamične slikice:

Renata

Roberta

Kate

Kitty

Poslala sem jih Metuljčici, ki bo prav kmalu poslala fotografije perl, ki jih je vzela ven, perl, ki jih je dala notri, in dokončanega izdelka. Metuljčica je paket že poslala Jasmini!

Komaj čakamo fotografije, ker smo vse tako firbčne, da nas bo kar razgnalo ;)

2 komentarja:

  1. Sem zdaj kar nekaj časa potrebovala, da sem ugotovila kateri koščki "manjkajo" in kateri so "odveč" - torej kaj je vzela Metuljčica in kaj dodala. Imela sem tudi hudo dilemo kaj bi sama izbrala! Ampak je že pripravljen kup kaj bo ostalo pri meni in kaj gre dalje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Evo mene, pravi užitek ob odvzemanju in odajanju! Koščki so več kot čudoviti! Poslala sem slike dodanega, odvzetega in sliko ogrlic, ki sem si jih izdelala iz odvzetih koščkov, ki sem jih dodelala z dodanimi perlicami, ki se lepo podajo zraven. Veste kaj! Danes se skoraj sama sebi dopadem, saj imam poletno obleko v oranžno - zeleni, okrog vratu pa isto barvno kombinacijo ogrlice!
    Tako "firbček" sem potešila, zdaj pa dajte še ve mojega! Lepo poletje želim!

    OdgovoriIzbriši