16. dec. 2011

A ste za še en bombonček?

Pri nas v Izdelovalnici imamo silno rade bombončke - to smo ugotovile po tem prvem uspešno speljanem bombončku, za katerega je nagrado pripravila Kitty. Zdaj bi tudi ostale rade sodelovale pri obdarovanju, sploh ker je čas nadvse primeren za izdelovanje in podeljevanje daril. Odločile smo se, da vam ponudimo še eno možnost, da dobite nekaj lepega. Vsaka od nas, se pravi Kate, Kitty, Renata in Roberta, se bo lotila dela in do nedelje zvečer izdelala en okrasek za novoletno jelko, ki ga boste po koncu praznikov (lahko pa seveda že prej) lahko nosile tudi kot unikaten obesek okrog vratu. 2 obeska bosta namenjena bombončku na blogu, 2 pa bombončku na Facebooku. Ker so naše priljubljene in največkrat uporabljene tehnike pa tudi najpogosteje uporabljane barve zelo različne, komaj čakam, da vidim, kaj se bo znašlo na tokratnem kupčku za podelitev bombončka. Na to boste morali še malo počakati, tako nekako do ponedeljka dopoldne, ko vam bomo pokazale, kaj smo pripravile.

Aha, pa še pravila za sodelovanje:
1. Napiši komentar pod ta post in nam povej svoje mnenje o Izdelovalnici. Za sodelovanje moraš biti tudi spremljevalec tega bloga.
2. Sodeluješ lahko tudi v igri, ki istočasno poteka na Facebooku (za sodelovanje tam je potreben komentar in lajk strani)
3. Igra se zaključi 26.12. ob 22h.
4. Izžrebale bomo 2 komentatorja na blogu in 2 komentatorja na FB-ju, od katerih bo vsak prejel po en obesek. Zmagovalci bodo objavljeni na blogu in Facebooku in nam bodo po objavi rezultatov posredovali svoje kontaktne informacije.
Velja? No, zdaj pa kar veselo k pisanju komentarjev :).

5 komentarjev:

  1. Ja z veseljem sem za še en bonbonček :) Izdelovalnica je pa super. Prav gotovo se bi kdaj udeležila kakšne delavnice.

    lucija

    OdgovoriIzbriši
  2. Delavnica je bila ZAKON. 5 ur je minilo kot bi mignil. Odšla sem z krasno izkušnjo in odločena, da se še kdaj udeležim. Samo tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ustvarjalke ste se zbrale, zato bo tudi izdelovalnica zagotovo uspešna. Sem pa malo v zaostanku in grem prečekirat kaj je novega tukaj. Pa za bombončke sem vedno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, da Izdelovalnica združuje več ustvarjalk z različnimi slogi, tako da so predstavljeni izdelki in ideje zelo pestri. Me prav zanima, kakšni obeski bodo nastali :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Izdelovalnica se mi zdi super. Sicer vem zanjo šele nekaj dni in jo še spoznavam, vendar so mi moja odkritja všeč :)
    Najljubše mi je, da ste vse združile toliko različnih slogov, kolikor vas je in vidimo vse skupaj in vsakega posebej :)

    OdgovoriIzbriši